Header Ads

  • Τελευταία νέα

    Οργή για την TUI από πελάτες που ζητούν επιστροφή των χρημάτων τους



    Ένα μαρκετίστικο tweet που δείχνει τον επικεφαλής της TUI Fritz Joussen να δίνει απαντήσεις μέσω τηλεδιάσκεψης για την επανεκκίνηση της δραστηριότητας του μονοπωλίου του τουρισμού, ήταν αρκετό για να φανερωθούν οι δικαιολογημένες αντιδράσεις του κόσμου που γίνεται προσπάθεια να κρυφτούν πίσω από τις διαφημιστικές καμπάνιες.

    Κάτα από το tweet καταγράφηκαν οργισμένες αντιδράσεις πελατών που ζητούν τα χρήματά τους πίσω, να "σταματήσει να λέει ψέματα η TUI" και άλλα.

    Ορισμένα παραδείγματα (μεταφρασμένα στα ελληνικά):

    "Τι θα γίνει με τους πελάτες σας που τους έχετε ξεχάσει; Πληρώστε τους μισθούς σας, δώστε μας πίσω τα λεφτά μας"

    "Περιμένω 10 εβδομάδες για την επιστροφή των χρημάτων μου. Τους έχω στειλει email, tweet, γραπτά μηνύματα. Μου είπαν θα σας επιστραφούν τα χρήματα σε 7 μέρες, σε κάποιες ώρες, ότι είμαι στη λίστα των πληρωμών, ότι θα έχω νέα τους συντομα κ.α. Σοκαριστική αντιμετώπιση σε πιστούς πελάτες"

    "Κρίμα που δε δίνει απαντήσεις στους χιλιάδες πελάτες" (απευθύνεται στον επικεφαλής)

    "Ακόμα περιμένω την επιστροφή των χρημάτων μου από τις διακοπές μου που ακυρώθηκαν στις 18/3. 87 μέρες και συνεχίζουμε όταν οι δικοί σας όροι μιλουν για 14 μέρες το ανώτερο. Σχεδόν 5.000 λίρες στη δική μου περίπτωση."

    Μάλιστα στο hashtag #tuirefund υπάρχουν χιλιάδες όπως φαίνεται tweets διαμαρτυρίας κυρίως βρετανών πελατών που ζητούν πίσω τα χρήματά τους. Μπορείτε να δείτε τις σχετικές συζητήσεις εδώ και εδώ.






    Δεν υπάρχουν σχόλια